LIFE IS WONDERFUL

Hej på er!
Ett bra tag sen sist, igen. Har varit hemma från skolan hela veckan, på grund av sjukdom. Var dock bättre i mitten på veckan, men vet ni - jag har haft svinkoppor också!! UUÄÄ! Någon form av det i alla fall, inga vätskande sår, utan bara... aah jag vet inte, men nu är jag ändå väldigt mycket på bättringsvägen, efter halva penicillin-kuren avklarad, så det blir skola på måndag! :D
Annars så - livet leker. Har precis, äntligen, officiellt blivit tillsammans med min fina Jonatan, kääär :*  jag har jobb på g (hoppas!), det är våår ute och jag börjat då bli riktigt frisk! :D har inte träffat några kompisar eller andra förutom min familj på nästan en vecka, och jag döör! I och för sig så träffade jag A och PH (looove på er) en sväng igår, A har.... AHHH, får inte säga än (inte för att någon läser denna blogg, men ändå, en principsak xD). Vi ska äntligen slå ihop oss ikväll, efter att alla tre varit sjuka :O nästa helg ska jag fira Emelie, hon fyller 18 den 15 mars :D uppbokad som vanligt är jag, haha! Om jag inte tar mig in till stan i veckan blir det då jag får shoppa kläder, har mycket på listan nu! :D dessutom har ju Zara slagit upp portarna för svensk webshop, do the happy dance!











Gul topp från Gina Tricot, resten från Monki. Finns så mycket mer snyggt, men bilderna vill inte samarbeta riktigt, märker jag nu, så jag sparar det till ett annat inlägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0