NÅGRA UTAV MINA THE BODY SHOP-FAVORITER

Här har vi ett litet urval av mina favoriter från The Body Shop. Glömde bland annat att fota min nattcreme från Vitamin E-serien, och min underbara duschcreme med papaya (som även de är mina absoluta favoriter), men det kommer ett till inlägg framöver där jag visar fler :)
(bilderna är ju av sådär kvalitet, men jag hittade inga inställningar som jag orkade krabba med, så det får gå - man ser ju ;D och mina händer ser visst lite konstiga ut xD)

Jag har normal hy (både ansikte och kropp, dock en aning torr under vinterhalvåret)



Foaming facial wash från Nutriganics-serien. Underbar!



Vitamin E Moisture cream - underbar konsistens och återfuktar fantastiskt fint.




Blåbär, mumma! (ska beställa/köpa Raspberry body butter från någonstans också, finns tyvärr inte i Sverige längre - tror jag?)



Shea-serien luktar helt sjukt gott! Tung doft i burken, lite lättare på huden, men en sån goding! Detta är bara en liten burk på 50 ml som fanns i en presentförpackning med andra produkter i som jag fick i julas, men ska snarast köpa en ny, stor burk när denna tar slut!


Hoppas sånt här är kul, för det tycker jag! Det kommer nog som sagt ett inlägg till med fler TBS-favoriter, om det skulle vara av intresse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0