NU: STYLISTERNA

Hej!
Allt väl? Här är allt bra :) vaknade för en liten stund sen upp på soffan, sov visst tre timmar... sov tre, fyra timmar inatt, hos Jonatan, så jag är väl lite trött... upp tidigt för att hinna med buss och allt också. Tog igen en missad HLR-kurs imorse, så nu har jag uppdaterat mig på det, bra! Sen gick jag hem till mamma, tittade på TV en stund innan jag slocknade, haha. Funderar på om jag är hungrig eller ej... blir något enkelt i varje fall. Klockan är ju fasen halv tre nu!!! Ska kika på Stylisterna på tv5 play och käka då kanske, sen får vi se lite. Imorgon är det Dag X i Växjö som gäller - ingen skola, hooray! :D torsdagar är annars min värsta skoldag, hähä...

Funderar på om jag ska knåpa ihop ett litet inlägg med, tja, vad jag sminkar med för produkter till vardags, exempelvis?
Sitter och kikar på Modekungens smycken, finns galet mycket snyggt, men inga färgglada halsband... jag har ganska många färgknallar bland mina smycken, men gillar diskreta som silver, guld, svart, whatever också ;) till dessa två snygga items (klänningen från Gina Tricot och ballerinorna från Din Sko) hade det varit snyggt med ett gult eller ännu hellre ett riktigt knallorange, stort halsband till. Tänk bara! Letar efter ett :) kikar hos Modekungen, Topshop och Gina Tricot just nu! Jag älskar orange, glad att det är en enorm trend just nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0