THAILANDSRESA BOKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG OCH EMELIE SKA TILL THAILAND I NOVEMBER!!!! Två veckor i Phuket :) AWESOME! :D Bokade idag :D hohohohohohohohohohohohoho :D

Kom hem för en halvtimme sen ungefär, sov hela bussresan hem, och cyklade hem i vårjacka... lite kallt, men det gick ju fort! Svängde in på Vila lite snabbt innan, hade inte tid att köpa någonting (kööö), för vi skulle skynda oss till bussen som går hem till Emelie. Men oh boy, jag ska till stan snart igen, och då... hann inte fota allt fint heller! Det är farligt att gå in dit, hittar minst ett par plagg VARJE GÅNG.
Sorry för dåliga bilder förresten, stressad, och så är det lite pinsamt när det går folk kring en och man slänger upp kameran (de är ju faktiskt katastrofala! xD)!









PLAGG OVAN HITTADE JAG I VÄXJÖ, DE NEDAN PÅ BÖRJES I TINGSRYD. ALLA PLAGG FRÅN VILA, FÖRUTOM DEN VITA SPETSKLÄNNINGEN LÄNGST NER, SOM KOMMER FRÅN ICHI!









Sist men inte minst - en FUL bild på mig inne på Palladiums toalett - haha! Sliten!!! Ser konstig ut :S Och mitt hår, herre... var lite blött när jag sov på bussen, hade tryckt upp allt i en hög och ja... ingen fattar ändå xD har förresten inte klippt topparna sen i maj förra året, har bara inte blivit så :O ska toppa nu! Och färga!
När bilden togs var jag åtminstone glad, vi hade precis precis varit inne på Ticket (ja, vi bokade på resebyrå istället) och fixat! WOHO!

Nu... nu ska jag öva på prov ;O vill bara sova, så det blir en snabb genomgång! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0