FEATHER EARRING/ZARA

Hej!
Hur har helgen varit? Jag har haft det jättebra med bio i fredags (den var jättebra!!! rekommenderas) och natten spenderades som typ varje helg hos PH! Fick pussas lite med pojkvännen, nästa helg får vi helkvällar tillsammans :) igår eftermiddag tog jag bussen till Emelie, firade henne inför hennes 18-årsdag på tisdag, askalas! Skulle göra mina inköp på stan idag, eftersom jag inte orkat ta mig tid till det tidigare, men kom på att det är ju söndag, och allt har ju inte öppet då! Köpte det jag kunde, men ansiktscreme från TBS och lite annat smått och gott ska inhandlas imorgon. Gick in på H&M och hittade en hel drös med fina klänningar jag testade. Har bilder, men hittar självklart inte min kamerasladd nu... tyyyypiskt. Men ska visa när jag hittat den, haha :)

Nu är jag hemma hos mami och sitter i soffan och kollar på reprisen av Melodifestivalen - Saade, vafan?! NEEEEEJ, The Moniker skulle fan ha gått vidare ;O så bra!
Resten av kvällen ska jag slappa och se på film eller nåt mys, behöver det... vi hörs senare!


SNYGGT örhänge från ZARA! 99 kronor, det blir nog beställning på det! *MÅSTE ta hål i öronen!!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0