EYESHADOW PALETTES

Har precis snurrat i mig en skål med kycklingnudlar, det satt fint det! Nu ska jag nog snart sova. Det var länge sen jag la mig innan två på natten, borde ändra på det...
Idag har det varit såååå fint väder, vårjackan har jag haft de senaste tre dagarna, så HÄRLIGT! Har tagit outfitbilder, men orkar ärligt talat inte föra över från kameran just nu. Och att lägga upp de flera dagar senare känns ju meningslöst, men det kommer kanske nya!

Kikar på ögonskugge-paletter, och jag dreglar: Too Faced, Urban Decay och Smashbox. Grr. Borde slå till.




                                






Och kolla in denna snygging då, fick upp ögonen för den genom Violas blogg på solomag.se, http://solomag.se/killercolours/, där jag lånade bilderna!








Nu är det strax sängen och sovdags som gäller för mig! Sov gott alla! :)










 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0