MULTI

Jag drar ut på att göra det jag borde göra, och sitter istället och skriver inlägg efter inlägg bara därför xD Har ytterdörren öppen, katterna vandrar in och ut och det är värme utanför. Tog mig lite fika - lingonsaft och bulle, och helt plötsligt är klockan halv fem! Jahupp.

Funderar på att göra ett litet inlägg om exempelvis... vad jag använder för smink till vardags? Planerar det snart, lite roligt. Den närmsta veckan ska jag bara fokusera på att få klart så många uppgifter som möjligt! Sover hos Jonatan imorgon till onsdag, Dag X i Växjö på torsdag och ledig från skolan resten av dagen, och sen är det ju typ helg igen! Ahh :D




Både hårband och bikini från Bikbok!
Snygga ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0