VITAMINO COLOR MASQUE

Hej!
Sitter i skolan och skriver en sammanfattning/utvärdering över vår marknadsundersökning vi gjort på de olika skolorna de senaste veckorna. Det går bra, önskar bara att jag satt igång tidigare så jag kunnat gå lite tidigare, tog en lång rast istället ;) men snart hemdags! Fint väder ute idag! Det var kallt och jäkligt i morse, men nu börjar det ordna upp sig! 

Update: ska gå hem nu, är klar med texten och blev nöjd. Trött som fan i huvudet nu, fast jag inte gjort någonting alls idag, faktiskt. Fast jag satt och räknade statistik: siffror och streck hit och dit, i en timme non-stop utan att titta upp från pappren, jöbbigt! Och nu ska jag hem och vila en stund innan jag börjar plugga inför prov och skriver uppgifter... blah x) ska ta mig i kragen och gå ut en sväng också, trots att jag är trött som en bajskorv.


Ska beställa hem denna sköna hårinpackning från Bangerhead.com
Jag som inte använt inpackning på typ ett år. Mitt hår är fortfarande lent och blänkande (no brag intended), men det hade varit lite skönt för alla strån att få bli återfuktade och reparerade lite efter denna vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0