NATTI NATTI!

Jag ska fasen sova snart, tänkte jag. Att jag gått och lagt mig så här tidigt har inte hänt på år och dar! (Klockan är just i detta nu 22.15, sen får vi väl se när jag publicerar det här!). Jag är hemma hos mamma, och har två busfrön till katter som kutar runt här och är gosiga, tihi. Marcus, bror min, och jag sitter i mitt rum och lyssnar på bra musik.

Update: som jag visste, så skulle jag göra en massa annat istället för att skriva klar inlägget och publicera, hähä. Men nu ska jag ta mig tusan sova. Får sovmorgon imorgon, bussen vi ska ta går inte förrän 09.15, thank the lord. Får se om man stannar kvar i stan eller inte - troligtvis åker jag hem.
Ikväll har jag inte gjort ett jota. Illa. Ångade ansiktet för en stund sen, scrub och fuktighetscreme på det. Mumma. Jag tappade förresten min helt nya, inte tidgare öppnad burk med ansiktscreme i handfatet, LYCKLIGTVIS på rätt håll, men FAN vad långt det skvätte. Haha. Inte alls mycket försvann, tur det, för annars hade jag varit förbannad fortfarande.
Mina kissar är fortfarande busiga, mina gosnosar♥ bara de inte biter mig i fötterna så får de sova hos mig inatt, haha... MEN GODNATT!!!! Jag kommer inte till skott ens när jag ska sova x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0