FABULOUS

Hej!
"Grattis" till alla kvinnor på Internationella kvinnodagen! Och semmeldagen! :D jag har inte ätit någon just idag, men i söndags och imorgon! Ska förbi hem till mammsen på förmiddagen för mysfika :) men idag har jag allt ätit en fet pizza och nu sitter och knaprar på ett par Ballerina kladdkaka vanilj... nyttigt! ;D har haft gympa ikväll också, men kunde inte ge allt då jag varit sjuk, och det kändes! Bah!
Annars idag - varit i Ronneby på en gymnasieskola och genomfört en marknadsundersökning, ska till några skolor i Växjö dessa veckor framöver också, skoj!

Allt känns underbart just nu, samtidigt som det känns sådär... endast läxornas fel! x) men det reder till sig... ser hur som helst fram emot helgen! Det blir bio (ska gå på mycket bio de närmsta veckorna xD) på fredag, The Kings speech med Amanda och Philippe! Träffar troligtvis min fina pojkvän där, han skulle visst också se den med en kompis då! På lördag åker jag till stan igen för att träffa Emelie, är bjuden på partaj, så det blir en kanonhelg! Ska shoppa också! På tal om shopping - sitter inne på Zara och Topshop och kikar efter fina väskor bland annat, blir nog några klick... om jag inte kikar på en från Lindex i helgen, ett budgetalternativ för 199 kronor! Men den var inte jättefin... vi får väl se, men ska köpa en eller ett par nya fina väskor till i vår, tänkte jag mig!

Nu ska jag fortsätta skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0