28 maj

Halli hallå!
Jag har haft en klump i magen av stress och oro de senaste veckorna, men det känns bra igen. Kom hem från PH för en liten stund sen, vi tre hade en myskväll som vanligt igår, sex veckor sen sist! Eftersom A har varit på Irland, men igår fick vi vår fredags-reunion ;D kom som sagt hem för ett tag sen, käkade tacos-rester, och lite sorbet till efterrätt, hehe... mangosorbet är en av favoriterna, och en kula kaktus citron blev det också. Mumma!

Idag ska jag inte göra mycket, bara slappa och mysa runt hemma. Sitter uppkrupen i soffan i mjuka kläder, slöar mig bara... jag behöver verkligen vara ledig lite nu, och är ledig från tordag-måndag nästa vecka, underbart! Då blir det stan med vänner, hänga med pojkvännen och bio, så gött.

Nu känner jag att jag bör avsluta detta inlägg, för här blir ingenting vettigt sagt. Fab 5 börjar på 6:an nu, det var länge sen! Ääälskar Carson! xD Så, min sysselsättning en liten stund, ikväll lördagsmys. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0