BARNKALAS OCH SOLGUL KLÄNNING!

Hej!
Allt väl? Det är bra med mig. Absolut inget som HELST att göra på Village idag, men ändå gick dagen skitfort! Tack säger jag bara. Sista veckan där nu, ska tillbaka i höst igen! Ny APU-period då, skönt och roligt att få komma tillbaka!

Igår hade Jacob barnkalas, och det var helskoj och jättelyckat! :D en massa lekar, gott att äta och dricka, skattjakt med godispåse och skratt och bus! Det kunde varit liiite finare väder, men vi var ändå ute typ hela tiden, mysigt :) på kvällen kom min prins förbi med bilen, så mysigt... han åkte sent, och jag la mig sent. Bah. Men var inte jääättetrött idag. Ska dock sova nu strax, så skönt att sova, haha... köpte Sofis Mode på vägen hem, verkar vara ett fint nummer denna veckan! Bläddrade jättesnabbt, och såg denna gula klänning från Lindex däri - den ska inhandlas i veckan, kanske imorgon! Så jävelens snygg, och kostar bara 199 kronor! :D

Men nu - göra mig redo för sängen. Kanske sätter mig framför tvn en liten stund, men klockan är mycket ser jag nu... vi hörs!



Lindex






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0