LÄTTAD

HEJ!
SEG DAG. Men jag är glad glad glad. Det finns en gud.

Jag köpte en klänning inne på H&M idag, en kort prickig med volangkant vid bysten. Jäävligt fin. Åt jätteonyttigt, två bacon cheese på donken. Orkade inte/hann inte gå till Pastabaren och beställa sallad. Inte ens så gott, eller nyttigt. Nu är jag, fastän jag åt för några timmar sen, jääättesugen på kall grillad kycklingfilé, tzatziki och gröna oliver... saalt! Ska ta mig nåt gott i köket, har ändå ätit jätteonyttigt igår och idag, så whatever... haha, så funkar jag xD sista dagen på Village imorgon (för den här gången, ska ju tillbaka i höst! så så snyftigt är det inte ;)), efter det kommer jag ju hem mycket tidigare om dagarna och kan motionera. BRA. Jobbar dock måndag, tisdag och onsdagar från och med nästa vecka, från 18-20.30. Men men, PENGAR! Och det är rätt kul på jobbet ändå :)

Nu: plugg. Blä. Ska äta mig igenom detta enlände. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0