FÄRGFEST!

Älskar denna typen av tyger (här är det kjolar som visas), mycket färg och mönster, utan att det blir så psykadeliskt. Supersnyggt! Bilden hittade jag hos Sofi Fahrman.

Nu är jag hemma hos pappa igen, svängde in hos farmor och farfar och lämnade dem min trasiga cykel (eller, kedjan måste smörjas BIG time, och den hänger dessutom stört mycket, haha) som ska in på lagning imorgon, och jag tackar gudarna (farmor och farfar) för reservcykel, hehe. Klarar min inte utan min tvåhjuling! ;)
Det var gott med mat, och nu sitter jag och kalasar på (ytterst lite) fruxo och djungelvrål, vinster från igår ;D måste gå ner de kilon jag gick upp i påsk, blä.

Nu ska jag väl bara... göra ingenting, kanske ska ringa min pojkvän och prata lite :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0