FEELIN' GOOD

Hej!
Har varit på Börjes och jobbat idag med, superkul :'D hittade en mönstrad långklänning med smock över bysten inne på H&M idag, supersnygg, och matchar nog med tunna remsandaler eller converse , och örhängen.

Just nu sitter jag och bläddrar i nya Monki Magazine, dricker mjölk och är lite småtrött. Ska sova strax tänkte jag mig. Imorgon är det konceptbevakning på Village, spännande! Ska luncha med Emelie också :') och hinna förbi precis nyöppnade (idag) The Spice Tree i city, ååhhh så kul!!! Ska se om jag hittar födelsedagspresent till pappa där ;D
Kort inlägg, men ni får hålla till godo! Sov så gott gullungar, för det ska jag! Ska ringa min kusin som fyller år idag, innan jag går och lägger mig. Puss! ♥





Amily singlet, hittas på Monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0