FIRST SCHOOLDAY

Första skoldagen idag, och jag är konstigt nog trött. Är hemma nu, mer än fyra timmar tidigare än på APU:n, dessutom har jag suttit och gjort ingenting idag. Hade visserligen prov på morgonen (något jag inte orkar plugga inför ÖVERHUVUDTAGET, visste knappt vad det var för prov, men det var enkelt). Lite konstigt, men ändå inte, att komma tillbaka när man inte varit där på 5 veckor! Nu är det lite nationella prov kvar, har egentligen ingen vetskap om när, men det löser sig xD

Jag börjar jobbet om 3 timmar. Ska sitta och slappa i soffan tills dess, orkar inget annat... Jobbar bara 2,5 timme, vilket är INGENTING, men tjänar ändå bra = gött? Kommer hem efter halv nio, vilket är lite i senaste laget, men ingen större fara... blaah, ska baka en kladdkaka och äta stora bitar innan jag ska jobba, haha! Vi hörs kanske ikväll, annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0