GRATTIS♥

ÅÅHHHH JAG BLIR SÅ TRÖTT. 3 suger. Bredbandet har verkligen inte funkat alls de senaste dagarna, nu funkar det mobila men asså... MORR. Nu är jag inne snabbt och kollar facebook typ... kom hem för en timme sen, har jobbat idag. Hann träffa morfar & co. en liten stund innan de åkte hem, och så har jag ringt min pojkvän som fyller 18 år idag, och fått körkort :'D GRATTIS ÄLSKLING! ;D

Sitter just nu och avnjuter Ekströms chokladbakade kladdkaka och Ramlösa citrus... det är inte helt fel. Har matlåda färdig till imorgon, kalla kycklingklubbor, tzatziki och pastasallad med klippt bacon, feta, röd paprika, rödlök, gröna oliver, gurka, majs... you get the picture, haha. SÅ JÄVLA GOTT! Idag åt jag en färdigrätt från Findus, pasta Alfredo - sjukt mumsigt det också... Märks att jag är hungrig nu xD
Stannar på Village hela dagen imorgon, ska smita och köpa lite grejer jag behöver + köpa present till pappa, som jag har knåpat ihop och ska köpa på Village, ett kit :'D ska förresten fixa lite bilder här, så tråkig blogg just nu...

Nu blir det duschen, har inte ens orkat göra det än, är helt slut... stinker korv och flott så det bara smäller om det! Vi hörs förhoppningsvis imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0