HELL-O

Blääh vad trött jag är. Har ätit lunch och förhalat skolarbete i tre timmar nu... MÅSTE GÖRA KLART SVENSKAN. Kan vara så lycklig att jag får en vecka till på mig, men det är knappast troligt att alla inte hinner under två dagar.
Men, till något mycket roligare: ma girl is back home! Hon kom hem till mig och överraskade igår, hon hade bara varit hemma och slängt in väskorna. FAN vad vi saknat na, och vi fick söta presenter. Puss! Ska träffas vi, the crazy three ( ;) ), dagisfest på Jacobs dagis ikväll också, med egen fikakorg och sång, vernissage och sånt gulligt! Blir kanske min nyaste prickiga klänning med volangkant från H&M, som jag hade i fredagskväll och igår xD Älskar den! Och bild kommer.

När jag ska plugga och tvingas till det (dvs. att jag är omotiverad), mååste jag ha någonting gott att äta medan jag håller på, annars blir det jättejobbigt och tar längre tid xD Ballerina kladdkaka vanilj ska jag käka, med mjölk. Ååhh nu måste jag jobba. Har skrivit en inköpslista, suktar efter mitt Peachy läppstift och Almost Powder! Dyrt, ja, men jag unnar mig det för det är jag värd! Vi hörs senare, goddagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0