KUNDKLUBBSDAGAR @ THE BODY SHOP

Fick ett sms i förmiddags, kundblubbsdagar med 20% rabatt på valfri produkt hos The Body Shop! Om man handlar för 400 kronor (eller mer...), får man dessutom en body scrub på köpet (värd 195 kronor). Värt! Detta gäller idag och imorgon (25-26/5 alltså, för er som inte har koll ;D), men jag har inget ärende eller någon produkt jag behöver köpa där just nu, så jag väntar till nästa rabatt ;D

Nu har vi varit på dagisfest, och barnen sjöng och visade sina konstverk. Jättekul - och JÄTTEKALLT. Ute i 1,5 timme, men visst, jag hade bara en tunn tröja under vårjackan ;) hemma nu iaf, och har tinat fingrarna. Ändrade planer för kvällen, ska vara hemma och göra svenskan. Vid 21 är Grey's, ska jag se såklart. Myser upp mig i soffan med tända ljus, har lite huvudvärk... åt aldrig de där ballerinakexen heller, faktiskt... borde inte egentligen, men ett par stycken kan inte skada... här har ni någon som aaaldrig kan bli SUPERfit ;D inte för att jag planerar det heller, men ja, hade ju varit lite trevligt med exempelvis självdiciplin xD


Här är några snyggingar från Monki:

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0