LIME/CHILIKYCKLING

Åh, igår åt jag det godaste på länge... kycklingspett glazerat med lime och chili, potatissallad med creme fraiche, romansallat och gröna oliver. SHIT vad gott det äääär!

Jag vågade aldrig epliera benen... det gör ju så jävla ont, och när man väl vant sig vid smärta på ena benet så ska man byta! Neej... men åh, vax är så omständigt xD återkommer... ska käka lunch strax, sen hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Ska bli kul med bio ikväll! :) Ni alla får ha en superfin lördag, med en massa sol och kärlek! Jag längtar ihjäl mig till nästa lördag, då får jag äntligen sova tillsammans med min man - då är det en månad sen sist!!!!!! Vi sågs i några timmar förra lördagen, annars har vi inte setts alls på FYRA VECKOR! Sjukt jobbigt... Vi har försökt att ses, men då kom det en sak i vägen, och blöh på allt bara. Men på lördag så! :D bara att hålla ut i sju dagar och 6 nätter till, eller så... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0