LJUVLIGA LÖRDAG

Hej på er lovelies!
Hur är läget? Med mig är det bara bra! Det är så varmt och skönt ute, ska sätta mig i en stund i solen innan jag hoppar in i duschen, för vid tre kommer farmor och farfar hit och fikar, fira Jacob lite som fyller år imorgon. Efter det blir det bio då! Och shopping på Grand Samarkand, om jag får säga mitt xD
Så gött med helg. Veckan har dock varit rolig! Lunchade med Emelie i onsdags, på Spice 'n Rice (det blev friterad kycklingfilé, ris och gul currysås, mumma), och vi båda satte riset i halsen under den halvtimmen, garvade ihjäl oss och pratade om spännande saker... nu är det bara två veckor more to go på Village, det har gått fortare än fortast, hehe.

Min kameraladdare, som jag trodde var med mig hos pappa har varit hemma hos mamma, så även om jag hade orkar ladda in lite bilder så hade jag inte kunnat, haha! Ska fixa det i helgen nu, bloggen är inte så rolig atm :/ ska bara ladda den först ;D just nu, vad gör jag nu? Jo, äter sockrade geléhallon och ska ta mig för att epliera benen, haha! Aj... GAH, måste börja tänka på min vikt, jag skulle ju gå ner de kilon jag gått upp! Och min hälsa ;) Jag har bara ätit några stycken, men det är nog bäst jag ställer undan skålen nu! xD Vi hörs senare ikväll! Puss!









Go t-shirt att hänga i solen i!
Från Modekungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0