MAJ MAJ MÅNE JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE

Hej maj!
Så sjukt härligt med maj, trots att månaden inleds med kallt väder. Idag tog jag en lååång sovmorgon, åt lunch hos farmor och farfar. Det regnade lite, jag satt och bläddrade i lite tidningar, och sen gick mamma och jag ut en runda. Gick hemåt och fikade, och ska snart äta kvällsmat här också, innan jag går hemåt till pappa igen :') Måndag imorgon, blir bara ett par timmar på Village innan jag tar bussen hem igen och går till mitt nya jobb och lär upp mig, ska bli skoj! Hoppas på att det fina vädret återkommer snarast - trots att jag står inne hela dagarna nu i ett par, tre veckor till (som lär gå sjukt fort, hoppas jag) blir man ju på ett sånt glatt humör!
Kikar in på Modekungen och Topshops hemsidor, och blir så shoppingsugen att jag dör! Blir kanske några klick framöver... men inte nu! Ska käka rester här, från i fredags - gongonzolakycklingen, gör lite ny sallad och vitlöksbröd, mumma! Vi hörs senare eller imorgon! Ha en fin första maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0