ORANGEA KLACKAR

Jag såg en bild på dessa skor från Zara hos Kenza, och de ska jag bara ha... när min lön anländer! Fasen så snygga!!!

 

Idag har inte varit en bra dag. Vaknar och tror att vi ska se film på engelskan, men upptäcker att vi ska ha listening comprehension. "Visst, okej" tänker jag, även fast jag avskyr just lyssna-delen. Jag har aldrig haft problem med engelskan, och Dave (min lärare) sa att jag inte kan gå lägre än MVG, men så kan man ju inte säga? Tänk om det går BAJSdåligt? Men men, jag tycker det gick skit i alla fall, och flera med mig. Den sista delen av testet var helt sjukt, man blandade ihop allting när man sitter stressad och försöker höra vad asen säger. Fy fan. Resten av dagen har vi haft schemabrytning, lyssna på UF-presentationer, och två timmar lunch. Vi gick ner och åt pizza, goott D:

 

Imorgon är jag leeeedig, men tyvärr ska den tiden spenderas att råplugga på muntliga delen i svenska nationella.... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad jag hatar det. Men sen är det över (efter torsdag förhoppningsvis, om det hinns med), bryr mig faktiskt inte särskilt mycket. Faktiskt. Orkar inte. Helt slutkörd i hjärnan. I helgen ska jag umgås med mina beeeesta venneeer, Amanda som kommer hem från Irland sent ikväll :D:D:D Om hon nu får flyga för det sablans vulkanutbrottet? Vi får väl se! Min pojkvän vill jag också mysa med, ett tag sen. Men än är det bara tisdag små vänner ;) peace. Blah. Nu ska jag återgå till svenskan, har myst upp mig i sängen med en massa kuddar, mitt stora täcke och nötmix. Ska dra igång lite skön musik också kanske, eller inte... borde väl koncentrera mig på vad jag ska göra så jag kan vila sen xD Vi hörs pluttar!

 

 

Denna såg ju också härlig ut, även den från ZARA. Kanske en påsväska?... Alla väskor hos Zara är ganska så dyra... Humm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0