ORGASMISK KLADDKAKA

Halli hallå va!
JAG SKULLE INTE ENS JOBBA IDAG! Ett missförstånd, men jag jobbade ändå, och tjänade pengar ;D men slapp städa! Fanny sa "men gå du, jag klarar mig fint, du som inte ens skulle jobba!". Jag erbjöd mig stanna och hjälpa till, men har å andra sidan nationella att förbereda, så det var schysst att jag fick sticka. Sitter nu och avnjuter en stor bit av min kylskåpskalla, sega, ORGASMISKA kladdkaka. Så jävla gott. Gott med lite salta jordnötter on top också, men det har jag inte toppat med nu. Bara vanlig, hederlig kladdkaka (med bara kakao, ingen extra choklad). Mums. Kollar på "De soede liv" - en dansk konditor som gör det hon kan bäst, kul att titta på. Nu är jag hungrig... på mat. Rätt sugen på en mustig tomatsoppa och skinktortellini... åhå. Ska se vad det finns för gott i köket. Sen sova eller plugga lite till, vi får väl se. Vi hörs imorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0