TRÖTT TJEJ VAR DET HÄR

Hej på er!
Jag är trööött! Jag trivs ännu bättre på Village nu, har liksom kommit in i det. Ska också till Börjes imorgon igen.
Jag fick längre lunch idag, för jag erbjöd mig att springa ärende till H&M åt min handledare på Village. GISSA om det finns mycket fint där, och jag shoppade... bland annat en (till!) casual randig tröja (lord... forgive me), mjuka, fladdriga shorts, linnen och lite annat smått och gott, ska tillbaka imorgon och kika på klänningar. Glömde att ta med kameran idag, har ju så mycket fint att fota, både på Village och i andra butiker! Orkar inte ta kort och lägga in i datorn vad jag har handlat... får fixa en annan dag, sorry, men jag är för trött ;O ska faktiskt sova alldeles strax. Ändrade planer, min käre pojkvän skulle sovit hos mig inatt, men istället får jag sova själv :/  å andra sidan, lite extra utrymme ;D positiva tankar!

På tal om någonting helt annat. VÄDRET! HALLÅÅÅÅÅÅ!!! Det har fan SNÖAT idag! Jag är BESVIKEN. Så vi pratar om någonting annat. Bin Laden, dead. Hallelujah.

Nu ska jag sova snart, ögonen går snart i kors. Vi höres imorgon, skulle jag tro! Ha en fin kväll, och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0