STOLT!

Hej!
Det här har varit en bra dag! Åkte till Village som vanligt i morse, skyltade ett fönster själv, skoj :D åkte hem vid lunch igen, hann bara gå rätt igenom några butiker, och herre vad mycket snyggt, hittade bland annat en jättefin jumpsuit på Lindex... får kika närmre på den. Kom till Tingsryd med bussen vid 14, och stegade rätt in i korvboden på Börjes och fick en introduktion, första gången jag övade upp mig idag. Ska jobba där då alltså, kvällar/helger i den mån det finns och jag kan, och sommarjobb + fortsättning till hösten. Det gick jättebra, och jag är så stolt. Tjänat ihop lite pengar, känns så gött! Ska dit på onsdag igen :)
Imorgon skulle Jonatan sovit hos mig, men det blev inställt på grund av att han inte kan ta sig till Tingsryd, eftersom han är på körskolan imorgon också, inte enligt planerna. Han har uppkörningstid alldeles snart, och jag tror ju absolut han klarar det - skönt att han kan köra själv sen ;)

Nu ska jag ta en snabb dusch, osar korv haha! Sen lägga mig i sängen och läsa nya Sofis Mode och äta melon ;D ha det fint, kram!

Jumpsuit Blå

Jumpsuit från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0