17 maj

Hej!
Trött... har käkat kyckling, pommes och kall sås gjord på turkisk yoghurt, sambal oelek och röd chili + vitlök, gööörgött. Har köpt present till pappa på Village idag, kan visa när han fått öppna den ;) han fyller inte förrän den 22 maj, men han åker till Rhodos tidigt den morgonen, så vi firar lite i förskott.

Seg dag idag... bara tre dagar kvar på Village nu! En som jobbar där ska på semester, och det är sista dagen jag träffar henne imorgon, så därför tänkte jag ha med mig fika redan då. Kom på det idag, vet inte vad jag ska göra. Har inte mycket tid direkt, klockan är över nio nu, och jag har viktiga läxor att göra, så det blir nog en kladdkaka. Det är ju inte fy skam!

Var inne en snabbis på Lindex idag (och Gina Tricot) och testade den gula klänningen som inte var riktigt som jag trodde. Hoppades på en lite mer "ägg-gul" nyans liksom, men den var fin ändå... funderar lite på den! Hittade dessutom apsnygga jeansshorts för 249 kronor, och safarishorts i khakigrönt för 149 kronor!!! Fanns mycket snyggt!
Dessutom var denna bikini riktigt snygg! Blir nog ett köp, det enda jag inte gillade riktigt var att de röda bikinibrallorna inte var lika fina som de blåa... humm. Kanske blir den blå-vita istället då... eller röd överdel med svarta brallor ;D

När jag får min lön funderar jag på att slå till på Clinique's Almost Powder, eller Superbalanced Powder... jag har normal hy, nåågot blank ibland, jag behöver ingen återfuktande foundation nu på sommaren, så det blir nog Almost Powder... den var inte så dyr som jag trodde den var, men ska köpa en kabukiborste på TBS tänkte jag mig, så där blir det en extra kostnad ändå. Jao jao... nu måste jag sätta igång här, sova sen. Försov mig idag, vaknade en halvtimme innan bussen gick, men jag hann fan i mig! xD Tur! Vi hörs imorgon, g'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0