DRY LAKE

God middag!
Fin dag ute idag :) jag MÅSTE sola! Är så blek om benen så det är inte klokt... ska BUS-a sen om inte annat ;) minispa ska jag ha ikväll, och grooma lite... ska bli så skönt. Jag måste dessvärre gå och lägga mig lite tidigare ikväll, skola imorgon igen. Hade ju sista dagen på Village i fredags, Cosmina fick separationsångest, men jag kommer ju tillbaka i höst! Vi fick varsin jättefin present, kommer nog bild på den senare idag... :)

Borde plugga nu... ska väl göra det också, så jag har lite fri eftermiddag och så sen. Är sugen på bakpotatis och någon god röra till kvällsmat... ah, vad jag egentligen ville med det här inlägget var att tipsa er om denna fina klänning från Dry Lake (finns hos Nelly). Såå fin!

 

 

Talk to you later... ska dra igång lite musik och komma igång lite, är seg i hjärnan, haha. Somnade på soffan igår, runt 22 (!!) och vaknade vid halv fyra... gick in och la mig sen, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0