PINEAPPLE PRINT

Inlägget jag skrev igår har försvunnit... suck.

Hej i alla fall! Kollar på Twilight, jättelänge sen jag såg filmerna och läste böckerna, läste alla på mindre än en vecka, varje vecka xD åh...♥ men den är slut nu, ska dock fortsätta att mysa i soffan, är hos mamma nu.
Har haft superkul på Village idag, jag trivs så jäkla bra där! Soligt och skönt idag, tog en 88:an under lunchen och solade mig på en bänk i stan efter att jag varit inne på Gina Tricot och kikat på snygga bikinis och linnen, mörkblå chinos för bara 199 kronor. Kap! Och kolla bara på detta snygga knytlinne med ananas på! Morr!
Imorgon blir det bio med mamma och bröder, Hur många lingon finns det i världen? blir det :) Jacob fyller 6 år på söndag, så vi ska fira med pompa och ståt! ;D men nu: fortsätta mysa (och äta ananas, faktiskt xD), snart sova för jag är trött... pusspuss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0