TWELVE MORE DAYS!!!

Sen smäller det, då sticker jag och Emelie till Thailand i 2 veckor. SJUKT!!! Måste skriva packningslista! Och en jäkla massa annat! Har i alla fall köpt solkräm. Haha. Jag sitter hemma och gör inte så mycket, "jobbade" hemifrån idag ;) äh... så skoltrött nu... jag behöver verkligen den stundande semestern. Göttgöttgött. Imorgon blir det stan, till torsdag. Ingen shopping planerad, har faktiskt handlat helt sjukt mycket kläder och grejer på sistone, nu är jag jäklar garderad! Är däremot sugen på att köpa en concealer, funderar på Absolutely Flawless från Too Faced. Men det blir ett senare inköp, lär nog inte behöva den på ett bra tag, för snart är jag gyllenbrun ;) önskar bara att jag till Thailand kunde få sätta i riktiga öronhängen, tog nya hål för 1 vecka sen! Men men, jag får strutta runt med mina snygga läkpluttar så länge ;) Näe nu blir det mys framför brasan, insvept i filt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0