MY IPHONE HAS ARRIVED

HEJ på er!
Åh, jag är så glad. Så glad så glad, livet känns så bra nu. Hämtade min nya iPhone för en timme sen, på laddning nu! :D Ska pilla med den hela kvällen sen, haha. Jag åker till Thailand om lite drygt 1 månad... Shiet!

Helgen då, eller veckan som gått snarare, har varit kanon! Filmmys i onsdags, födelsedag i torsdags, feeeeest i fredags, tequilakväll i lördags och myskväll/firade mig med mina två kottar igår, fick de finaste presenterna♥
Taggar redan helg, fest på gång :) och jobb, men det hör inte hit, haha! Sitter just nu i köket och småäter mjuka tortillas med tzatziki, i väntan på grillad kyckling och en god sallad.... mums. Kikar titt som tätt in hos Kryddburken, dreglar bara jag tänker på allt gott som ryms i den där bloggen! Kolla bara något så simpelt som detta... Gah.

Jag har förresten en sån hemsk tryckande huvudvärk, ont i gommen och allt vad det är. Livet är hårt, har det visat sig ;) Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0