22 februari 2012

Halli hallå eller

Sitter hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem, booring.. har gjort chokladbollar, glott på TV, lyssnat på musik, spelat wordfeud... I'm out of things to do in pyjamas xD Har varit här sen i lördags kväll, åker hem imorgon då jag ska jobba en sväng :) Till helgen ska jag åka skidor! 

Sitter och kikar efter balklänning bland annat, jag är ju sjukt sent ute också, haha... Jag vill ha en enkel, antingen typ purpurlila eller midnattsblå till färgen. Vet precis hur den ska se ut egentligen. Vi får väl se vad jag hittar, nu fastnade jag inne på Topshop hähä. Hittade ingenting på Nelly. com ;( Vill ha en ny, söt klänning att springa ut i också, den här med rosor vad hur söt som helst. Har inte kollat på fler än den, kanske lägger upp ett litet kollage här sen. Ska duscha lite snabbt nu, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0